Το DSCC (Display Supply Chain Consultants) δημοσίευσε τα αποτελέσματα πωλήσεων για Foldable/Rollable οθόνες το τελευταίο τρίμηνο, με το report να αποκαλύπτει ότι στο 2ο τρίμηνο του 2021, έχουν πωληθεί περισσότερες από 819.000 Foldable συσκευές.
To νούμερο αυτό αποτελεί αύξηση 147% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του έτους, αλλα μόλις 0.3% σε σχέση με τις πωλήσεις του 2020 στο ίδιο διάστημα.
Για το επόμενο τρίμηνο, οι προβλέψεις του DSCC δείχνουν ανάπτυξη 215% σε σχέση με πέρσι, με συνολικές πωλήσεις που θα ξεπεράσουν τα 2.6 εκατομμύρια συσκευές.
Συνολικά, μέσα στο 2021 , αναμένονται πωλήσεις 7.5 εκατομμυρίων Foldable τηλεφώνων, μια επίδοση που θα αποτελεί αύξηση κατά 232% σε σχέση με το 2021, και κατά 35% καλύτερη από ότι είχε αρχικά προβλέψει το DSCC.
Αυτά τα νούμερα μάλιστα δεν αποκλείεται να εκτοξευτούν στο εγγύς μέλλον, αφού πάρα πολλές μεγάλες κατασκευάστριες εταιρίες, μεταξύ των οποίων οι Huawei, Oppo, Vivo, Xiaomi, Google και Honor, έχουν στα σκαριά Foldable ή Rollable συσκευές, κάτι που πιθανότατα θα κάνει τις συσκευές αυτές πιο προσιτές, και πιο προσβάσιμες σε περισσότερο κόσμο.
Αν όλα συνεχίσουν με το ρυθμό που πάμε τώρα, μέχρι το 2026, το DSCC προβλέπει πωλήσεις 51 εκ. Foldable συσκευών!
Σύμφωνα με τον CEO (τσέο) του DSCC, η ραγδαία αυτή αύξηση στις πωλήσεις συσκευών τέτοιου τύπου, είναι επακόλουθο του άκρως επιθετικού marketing της Samsung, σε συνδυασμό με την πτώση της τιμής στα νέα Galaxy Z Flip 3 και Galaxy Z Fold3.
Μάλιστα, το μικρότερο-και φτηνότερο-απο τα δύο, το Galaxy Z Flip 3 έχει τη μερίδα του λέοντος στο μερίδιο αγοράς αφού αποτελεί το 83.9% των πωλήσεων σε Foldables για το 2021!
[Πηγή]