Την ώρα που οι διαφημίσεις είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι του Internet, η κατάσταση έχει αρχίσει να ξεφεύγει, αφού στο βωμό του -εύκολου- χρήματος, πολλοί δημιουργούν ιστοσελίδες, που πρώτα κοιτάνε να βγεί η εμφάνιση σε καλό σημείο και μετά το περιεχόμενο.
Φυσικά μια τέτοια πρακτική, δεν μπορεί να συνεχιστεί και πολύ(είπε ο τύπος με το blog που έχει 3-4 διαφημίσεις), και αυτό πλέον το έχει καταλάβει και η Gοogle.
To Coalition For Better Ads, είναι μια σύμπραξη απο εταιρίες, οι οποίες δουλεύουν καθημερινά, για να οδηγήσουν την Online διαφήμιση, σε λιγότερο.. ενοχλητικά μονοπάτια, και πλέον μέρος της, είναι και η Google.
Το εν λόγω γκρούπ λοιπόν, έχει θεσπίσει ορισμένα Standards, για την παρουσίαση διαφημίσεων με συγκεκριμένα “όρια” , προσφέροντας μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στα Sites.
Στο επόμενο μεγάλο Update του Google Chrome που αναμένεται στις αρχές του 2018, ο Browser της Google θα αποκτήσει έναν ιδιόμορφο Ad-blocker, ο οποίος θα αποκρύπτει τις διαφημίσεις από όλα τα Site που δεν ακολουθούν τις προσταγές των Better Ad Standards. Και όταν λέω δε θα δείχνει διαφημίσεις, το εννοώ. Ούτε καν διαφημίσεις της ίδιας της Google.
Απο την άλλη, η Google θα δίνει τη δυνατότητα στους Webmasters να παρουσιάζουν “τρόπους χρηματοδότησης” μέσω του Google Contributor στους χρήστες που χρησιμοποιούν Adblockers, ζητώντας τους είτε να το απενεργοποιήσουν, είτε να δώσουν ένα μικρό ποσό για να βοηθήσουν το Site. (φιλαράκι μήπως έχεις δυο ευρώ να πληρώσω τον Server;)
Μια τέτοια αλλαγή στον Chrome, ο οποίος είναι ένας απο τους 2-3 πιο δημοφιλής Browsers, είναι σίγουρο οτι θα αναγκάσει πολλά απο τα Site που το παρακάνουν με τις διαφημίσεις, να μπουν σε μια σειρά, ή να χάσουν μεγάλο μέρος των κερδών τους απο τις διαφημίσεις.
Σιγουρα ένα Internet χωρίς καθόλου διαφημίσεις θα ήταν καλύτερο, αλλα ακόμα και αυτό νομίζω οτι είναι ένα τεράστιο βήμα, για να εξαφανιστούν τα ενοχλητικά clickbait sites με 2 γραμμές κείμενο και 12 διαφημίσεις(είπε πάλι αυτός, που βάζει διαφημίσεις γύρω γύρω :D)
Καλή κίνηση απο τη Google.