Μεγάλη προσοχή!! Δεύτερο κανόνι “Skroutzομάγαζου” τους τελευταίους μήνες

0

Μετά την ιστορία του A-Mobiles, που άφησε εκατοντάδες πελάτες ξεκρέμαστους και εξαφανίστηκε, φαίνεται πως έχουμε και δεύτερο κρούσμα “κανονιού” σε ηλεκτρονικό κατάστημα, που ακολούθησε την ίδια πορεία.

Υπάρχουν ήδη πολλές μαρτυρίες ανθρώπων οι οποίοι είχαν παραγγείλει κινητά μεγάλης αξίας απο το κατάστημα GFElectronics.gr το οποίο σταμάτησε να εξυπηρετεί τις παραγγελίες αυτές το τελευταίο μήνα και κάτι.

Το κατάστημα έφυγε οικειοθελώς απο την πλατφόρμα του Skroutz και του Bestprice, δε σηκώνει τηλέφωνα, δεν απαντάει σε Email, ενώ αν μπείτε στη σελίδα του, θα δείτε οτι έχει σταματήσει να δέχεται παραγγελίες, και η ενημέρωση τον παραγγελιών που είναι σε εξέλιξη, γίνεται μέσω email που φυσικά δεν απαντούν.

Μάλιστα αν δείτε στις βαθμολογίες του καταστήματος στο Google, αναφέρουν οτι το φυσικό κατάστημα, εξαφανίστηκε μέσα σε ένα βράδυ, αφού το ξήλωσαν ήδη.

Να αναφέρω πάντως, οτι μέχρι και να εξαφανιστεί, το κατάστημα είχε ΑΨΟΓΗ βαθμολογία στο Skroutz, που μόνο καλό σημάδι δεν είναι.

Έχει δημιουργηθεί ήδη ένα Group στο Facebook για να μαζευτούν τα θύματα της υπόθεσης που μπορείτε να βρείτε εδώ

Μέλος μάλιστα του εν λόγω Group που επικοινώνησε με το Skroutz και έλαβε απάντηση:

“Καλημέρα σας από το Skroutz,

Λυπούμαστε ειλικρινά για την εξέλιξη της παραγγελίας σας και την ταλαιπωρία που έχετε υποστεί στην αγορά σας. Αρχικά θα προτείναμε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα μέσω του mail: info@gfelectronics.gr , ζητώντας ενημέρωση για την εξέλιξη του αιτήματός σας.

Με δεδομένο πως το συγκεκριμένο κατάστημα ανέστειλε χωρίς καμία προειδοποίηση και ιδία βούληση την προβολή του στην πλατφόρμα μας στις 25/2/2019 και ώρα 11:02, σε συνέχεια επαναλαμβανόμενων προσπαθειών, δεν υπάρχει τρόπος επικοινωνίας από την πλευρά μας. Εφόσον, το κατάστημα δεν ανταποκριθεί στο μήνυμά σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας ζητώντας ακύρωση της εν λόγω συναλλαγής.

Όπως σίγουρα γνωρίζετε, η ιστοσελίδα www.skroutz.gr είναι ιστοσελίδα αμιγώς πληροφοριακού περιεχομένου και έχει ως σκοπό την ενημέρωση των χρηστών της για τα καταναλωτικά προϊόντα που διατίθενται στην ελληνική αγορά καθώς και τις τιμές αυτών. Οι χρήστες της ιστοσελίδας μας ενημερώνονται για την χαμηλότερη τιμή του καταναλωτικού αγαθού που ψάχνουν από την ιστοσελίδα και στη συνέχεια, ακολουθώντας τους σχετικούς συνδέσμους (links), μεταβαίνουν στην ηλεκτρονική σελίδα του καταστήματος, το οποίο και προβαίνει στη σύμβαση πώλησης των όποιων προϊόντων επιλέγει ο καταναλωτής. Η εταιρεία μας δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι το παραστατικό της αγοραπωλησίας εκδίδεται από το κατάστημα που συμβάλλεται με τον καταναλωτή/αγοραστή.

Για να διασφαλιστεί η ομαλή λειτουργία της υπηρεσίας που προσφέρει η ιστοσελίδα www.skroutz.gr αλλά και για την προάσπιση των δικαιωμάτων των καταναλωτών που χρησιμοποιούν την μηχανή αναζήτησης της εν λόγω ιστοσελίδας, η εταιρεία μας έχει θεσπίσει συγκεκριμένους όρους χρήσης για τα καταστήματα που συμμετέχουν στην μηχανή αναζήτησης, όροι οι οποίοι είναι απόλυτα εναρμονισμένοι και με την κείμενη νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Επιπλέον πραγματοποιούμε συνεχείς και καθημερινούς ελέγχους, εντός του υφιστάμενου νομοθετικού πλαισίου και των δυνατοτήτων που αυτό αφήνει σε μια ιδιωτική εταιρεία όπως η δική μας.

Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση θα προτείναμε να απευθυνθείτε και στις αρμόδιες αρχές.

Με την Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, μπορείτε να επικοινωνήστε με τους ακόλουθους τρόπους: – Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας υποβολής καταγγελιών στο portal της υπηρεσίας http://portal.astynomia.gr – Μέσω Email στο ccu@cybercrimeunit.gov.gr – Μέσω Τηλεφώνου στο 11188

Με τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους ακόλουθους τρόπους: – Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας υποβολής Καταγγελιών στο portal της υπηρεσίας http://www.mindev.gov.gr/%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CE…/ – Μέσω email στο public@mnec.gr – Μέσω Τηλεφώνου στο 1520

Tα στοιχεία του καταστήματος είναι τα εξής (τα οποία μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω link :

Επωνυμία: GF ELECTRONICS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Δραστηριότητα: ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ, ΜΕ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ Η ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

Διεύθυνση: Αθηνών Λεωφόρος 233, Τ.Κ. 12242, Αιγάλεω, Αττική

ΑΦΜ: 801106980

ΔΟΥ: ΑΙΓΑΛΕΩ

ΓΕΜΗ: 149259901000

https://www.businessregistry.gr/publicity/show/149259901000

https://gfelectronics.gr/?page_id=4269

Με εκτίμηση,

Skroutz Support Team
Email: support@skroutz.gr”

Όσοι έχετε κάνει παραγγελία απο το εν λόγω κατάστημα που ειναι σε εξέλιξη, καλό θα είναι να αρχίσετε να ψάχνεστε, για καταγγελίες στην αστυνομία, και την τράπεζα σας για αμφισβήτηση της συναλλαγής, αν έχει πραγματοποιηθεί με κάρτα.

Μακάρι να μην έχουμε περίπτωση A-mobiles, και να είναι απλά μια εταιρία που έπεσε έξω, και έχει σκοπό να επιστρέψει τα χρήματα στους αγοραστές, αλλα με τα μέχρι τότε δεδομένα, δε μου φαίνεται πολύ πιθανό

 

Aggelos Pap
Aggelos Pap

Αν έχετε κάποιο πρόβλημα με τη συσκευή σας, ή κάποια ερώτηση για το Android μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου

Σχολιάστε πρώτος

Leave a reply

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Angroid.gr
Logo