Οι αλλαγές στο Youtube φέρνουν 30” non-skippable διαφημίσεις σε Smart TVs – Πως θα τις αποφύγετε
Το YouTube είναι γνωστό ότι εμφανίζει διαφημίσεις σε χρήστες που δεν έχουν αγοράσει το πρόγραμμα συνδρομής YouTube Premium.
Αυτό δεν αρέσει στην εταιρεία (φυσικά) η οποία αρχίζει και πραγματοποιεί αρκετές αλλαγές στα σχέδιά της για να αναγκάσει τους χρήστες να αγοράσουν το πρόγραμμα συνδρομής YouTube Premium. Πρόσφατα ανακοίνωσε ότι θα εμποδίζει οποιαδήποτε επέκταση adblocker στον browser.
Η εταιρεία έχει ανακοινώσει τώρα μερικές νέες αλλαγές για τους χρήστες που αρέσκονται να παρακολουθούν το YouTube στην τηλεόρασή τους. Οι αλλαγές θα επηρεάσουν την εμπειρία των χρηστών σε ό,τι αφορά στις διαφημίσεις.
Στη σελίδα του blog της, η εταιρεία αναφέρει ότι πλέον θα εμφανίζει μια non-skippable διαφήμιση διάρκειας 30 δευτερολέπτων αντί για δύο διαφημίσεις διάρκειας 15 δευτερολέπτων. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι χρήστες του YouTube στην τηλεόραση θα μπορούν να κάνουν pause τις διαφημίσεις για να μάθουν περισσότερα για το βίντεο.
Να σημειωθεί ότι αυτό θα επηρεάσει αρχικά τους χρήστες στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ωστόσο, δεδομένης της ιστορίας του, το YouTube σταδιακά εισάγει τις περισσότερες από τις λειτουργίες του και σε άλλες περιοχές, και μπορούμε να αναμένουμε ότι αυτό θα φθάσει σιγά-σιγά και στην Ελλάδα.
Το YouTube στο blog του αναφέρει ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα επιτρέψει στους διαφημιζόμενους να επιτύχουν τους στόχους των καμπανιών τους από reach μέχρι action.
Η Google προώθησε δυναμικά τις λειτουργίες της τεχνητής νοημοσύνης στο Google I/O 2023 και επιθυμεί οι διαφημιζόμενοι να χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη της Google για όλες τις απαραίτητες υλοποιήσεις. Δίνοντας ένα παράδειγμα, η Google ανέφερε ότι η Sony Electronics χρησιμοποίησε τεχνητή νοημοσύνη της Google για να προσθέσει voice-over στις διαφημίσεις των προϊόντων της.
Αυτό οδήγησε σε αύξηση 25% στην αναγνώριση των διαφημίσεών της.
Είναι το YouTube Premium η μόνη λύση για να αποφύγουμε τις διαφημίσεις;
Με βάση την προσπάθεια του YouTube να σταματήσει τους ad-blockers και άλλες μεθόδους που αποκλείουν τις διαφημίσεις, δεν θα ήταν λάθος να σημειώσουμε ότι η αγορά του YouTube Premium είναι η μόνη λύση για να αποφύγουμε τις διαφημίσεις.
Στο παρελθόν, το YouTube απέκλεισε την εφαρμογή YouTube Vanced, η οποία ήταν ένας κλώνος του YouTube χωρίς διαφημίσεις. Οι χρήστες Android μπορούσαν να παρακολουθήσουν βίντεο στο YouTube χωρίς διαφημίσεις απροβλημάτιστα. Ωστόσο, αυτή η εφαρμογή κλείστηκε πέρυσι.
Γίνεται, λοιπόν, ακόμα πιο φανερό το γεγονός πως το YouTube επιθυμεί να μετακινήσει τη βάση χρηστών του στο Premium και γι’ αυτό θέλει να μπλοκάρει κάθε δυνατότητα των χρηστών να παρακολουθήσουν το YouTube χωρίς διαφημίσεις δωρεάν.