Ηταν μια μέρα που λέτε, κάτι παραπάνω απο 4 εκατομμύρια εφαρμογές στο Google Play, που έπιναν τσάι με την ησυχία τους, και γέμιζαν και popup και διαφημίσεις τα κινητά μας, και ένα ωραίο πρωινό, που ο ήλιος έλαμπε και τα λαγουδάκια κουνούσαν χαρούμενα τα αυτάκια τους στο δάσος, ΞΑΦΝΟΥ ΠΕΤΙΕΤΑΙ Η GOOGLE ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΘΑΜΝΟΥΣ, ΠΙΑΝΕΙ 1.1+ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ DOUBLE KNEE FACEBREAKER, ΚΑΙ ΚΑΠΑΚΙΑ ΕΝΑ GERMAN SUPPLEX, και τις στέλνει στο καλό.
Αυτή η παραπάνω παραβολή, είναι ειδικά σχεδιασμένη απο γιατρούς (που με παρακολουθούν) για να καταλάβουν όλοι, εύκολα, ότι η Google, το πρώτο μισό του 2022, αφαίρεσε απο το ψηφιακό κατάστημα του Android περισσότερες απο 1.000.000 εφαρμογές (σχεδόν 1.3 εκατομμύρια), οι οποίες δεν πληρούσαν τα κριτήρια της Google για την παρουσία τους εκεί.
Παρότι το νούμερο μοιάζει ήδη μεγάλο, γίνεται ακόμα μεγαλύτερο αν αναλογιστείτε ότι πλέον έχουν μείνει στο Google Play, 2.650.000 εφαρμογές, που σημαίνει ότι ο έλεγχος της Google, έβγαλε εκτός Store, σχεδόν 1 στις 3 εφαρμογές!
Τα νούμερα αυτά, είναι αποτέλεσμα της έρευνας που διενέργησε το Sport Lens, με μια ακόμα έρευνα, αυτή τη φορά απο τις Statista και Sensor Tower, να αναφέρει οτι στο ίδιο διάστημα, δηλαδή στο πρώτο μισό του 2022, οι χρήστες ξόδεψαν 21.3 δις δολάρια σε In-App purchases, ένα νούμερο κατα 7% μικρότερο σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021.
Μικρότερα ήταν τα νούμερα και στο κατέβασμα των εφαρμογών, αφού το πρώτο εξάμηνο του 2022 κατέβηκα 55.3 δις εφαρμογές, αντί των 54 δις εφαρμογών που είχαμε πέρσι.
Για να έχετε μια σύγκριση για το πόσο πιο κερδοφόρο είναι το Apple Store για τους Developers, παρά το οι εφαρμογές που κατέβηκαν απο το ηλεκτρονικό κατάστημα της Apple είναι σχεδόν το 1/3 αυτών του Play Store (16 δις downloads) τα κέρδη απο συναλλαγές εντός των εφαρμογών ήταν ΥΠΕΡΔΙΠΛΑΣΙΟ έναντι του Android, και έφτασε τα 43.7 δις δολάρια!
[Πηγή]