To Android 12 θα έχει επιλογή για να σταματήσετε τις Tracking λειτουργίες των εφαρμογών.
H Apple με το iOS 14.5 πρόσθεσε στις συσκευές της το App Tracking Transparency, το οποίο επιτρέπει σε όσους το επιθυμούν να σταματήσουν τις εφαρμογές να συλλέγουν δεδομένα απο τις δραστήριότητες τους για να τους προβάλουν εξατομικευμένες διαφημίσεις.
Στο ίδιο πλαίσιο θα κινηθεί και η Google με το Android 12, το οποίο όπως δηλώνει η Google θα σας δίνει τη δυνατότητα να αποκρύψετε το Advertising ID σας.
To Ad ID αυτό είναι ένας μοναδικός αριθμός που χρησιμοποιείται για να σας αναγνωρίσει σαν οντότητα από τις εφαρμογές και είναι ο τρόπος που οι εφαρμογές καταγράφουν ανώνυμα τις συνήθειες σας, για να σας πλασάρουν διαφημίσεις που ταιριάζουν με το προφίλ σας.
Το Android 12 θα σας επιτρέπει να κάνετε Reset αυτό το ID για να χαθούν οι προηγούμενες κινήσεις σας, ή να το αποκρύψετε από το τηλέφωνο σας, οπότε οι εφαρμογές που θα προσπαθούν να αποκτήσουν πρόσβαση, θα βλέπουμε απλά μια σειρά από μηδενικά.
Έτσι δε θα έχουν κανένα τρόπο να “τσεκάρουν” το τι σελίδες επισκεφθήκατε, τι εφαρμογές τρέξατε, τι ψάξατε, και γενικά όλα όσα κάνουν για να σας παρουσιάσουν διαφημίσεις που μπορεί να σας ενδιαφέρουν.
The advertising ID is a unique, user-resettable ID for advertising, provided by Google Play services. It gives users better controls and provides developers with a simple, standard system to continue to monetize their apps. It enables users to reset their identifier or opt out of personalized ads (formerly known as interest-based ads) within Google Play apps.
Σας θυμίζω ότι αυτό δε σημαίνει ότι θα βλέπετε λιγότερες, ή καθόλου διαφημίσεις, αλλα κυρίως οτι οι διαφημίσεις αυτές θα είναι άσχετες, οπότε αν ψάξετε για συνταγή μουσακά, δε θα βλέπετε διαφημίσεις για μελιτζάνες παντού.
H δυνατότητα αυτή θα ξεκινήσει από το Android 12 στα τέλη του 2021, αλλα θα γίνει διαθέσιμη σε όλες τις συσκευές που έχουν εγκατεστημένα τα Google Play Services στις αρχές του 2022.
Μπορεί να σας φαίνεται περίεργο που η Google προχωράει σε μια τέτοια κίνηση από τη στιγμή που μεγάλο μέρος των εσόδων της προέρχεται από διαφημίσεις, αλλα η συλλογή προσωπικών δεδομένων, έχει -πολύ σωστά- γίνει μεγάλο ζήτημα τελευταία, και η Αμερικάνικη εταιρία θα πρέπει να βρει μια λύση κάπου στη μέση.
Πηγή: MysmartPrice.com