Η ANGWATT για την ώρα έχει βγει στην αγορά μόνο με πατίνια, και αν κρίνουμε απο τις κυκλοφορίες της μέχρι τώρα, ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ, αφού τα πατίνια που έχει βγάλει στην αγορά είναι ενδιαφέρουσες κυκλοφορίες, αλλα έχουν ακομα τα θεματάκια τους απο φαίνεται.
Το ANGWATT CS1 που έχουμε σήμερα για παρουσίαση, έχει frame απο κράμα αλουμινίου, με πολύ.. επιθετικό design, και βάρος 30 κιλάκια, που το κάνουν αρκετά βαρύ για να κρατάει καλά στο δρόμο, ακόμα και οταν το πιέζετε, και αρκετά ελαφρύ για να έχετε ελπίδες να το πάρετε παραμάσχαλα, αν χρειαστεί.
Σε αυτή τη δεύτερη περίπτωση, που θα χρειαστεί να το κουβαλήσετε, αντί να σας κουβαλήσει, θα εκτιμήσετε την επιλογή της Angwatt να το κάνει αναδιπλούμενο.
Ο μηχανισμός αναδιπλωσης , είναι εύκολος στο δίπλωμα, ασφαλής όταν είναι ανοιχτός, και το τιμόνι ασφαλίζει με μια μεταλλική ασφάλεια στο πάτωμα του CS1, κάνοντας τη μεταφορά πιο εύκολη υπόθεση.
Βολικό και άβολο ταυτόχρονα.
Έχει πλατύ πάτωμα με “ατμοσφαιρικό φωτισμό” , που είναι πλατύ, άνετο, και ταυτόχρονα με ΜΕΓΑΛΗ αποσταση απο το έδαφος, που ξεπερνάει τα 20 εκατοστά, κάτι που το κάνει λίγο τρομακτικό στην αρχή, ειδικά αν δεν έχετε εμπειρία από πατίνια και σιγουρα πιο επικινδυνο, αν σχεδιάζετε να το δώσετε σε ανήλικους.
Η απόσταση απο το έδαφος οφείλεται και στα μεγαλύτερα απο το συνηθισμένο ελαστικά που έχουμε εδώ, αφού το Angwatt CS1 έχει δύο πνευματικά ελαστικά 11”, ικανά να κινηθούν σε όλα τα τερέν, με την ίδια άνεση.
Την δυνατότητα κίνησης σε πολλά διαφορετικά εδάφη, είτε μιλάμε για οδόστρωμα, είτε για χαλίκι και χώμα, βοηθούν οι δύο αναρτήσεις με σούστες που θα βρείτε στον εμπρός και πίσω άξονα.
Είναι λίγο πιο σκληρές απο τις αντίστοιχες υδραυλικές αναρτήσεις που θα βρείτε σε πιο ακριβά πατίνια, δεν έχουν την ίδια απόδοση, οπότε την νιώθετε τη λακούβα, λίγο παραπάνω, αλλα απο την άλλη, δεν τρίζουν, δεν είναι πολύ “χοροποδηχτές” και κάνουν το ANGWATT CS1 πιο άκαμπτο, και πιο σταθερό, αν αποφασίσετε να το βγάλετε εκτός δρόμου.
Το πρόβλημα όμως, είναι η γενικότερη σταθερότητα.
Δεν ξέρω αν είναι θέμα των ικανοτήτων μου, η αν πράγματι το CS1 δεν είναι τόσο καλά ζυγισμένο με βάση το υψος του, αλλα πολλές φορές, και ειδικά σε μεγάλες ταχύτητες, ένιωθα αστάθεια στο πατίνι, και με φρέναρε λίγο στο να δοκιμάσω να πάω πιο γρήγορα.
Γενικά, αν ψάχνετε το πρώτο σας πατίνι, δε θα σας το πρότεινα, εκτός αν είστε σίγουροι για τις ικανότητες σας.
Για το άγχος στις μεγάλες ταχύτητες δε βοηθάνε ουτε τα φρένα, αφού παρότι έχουμε μηχανικά δισκόφρενα και στους δύο άξονες, το πως είναι ρυθμισμένα απο την κούτα, τουλάχιστον στην δική μου περίπτωση, ήταν ας πουμε.. πρόβλημα.
Πολύ απότομο το μπροστά, ΠΟΛΥ χαλαρό το πίσω, και ακόμα και αν το ψιλο-ρυθμίσετε, συνεχίζει να μην έχει την απόδοση που θα ελπίζατε, για να πάτε γκαζωμένοι χωρίς φόβο. Απο τη μια αυτό είναι και καλό βέβαια, αφού όπως έχουμε ξαναπεί, το οτι ένα πατίνι πάει με 50km/h, δε σημαίνει ότι πρέπει να το πάτε.
1000W, αλλα μόνο στα χαρτιά.
Στον πίσω τροχό, θα βρείτε τοποθετημένο ένα μοτέρ 1000W, που αφορούν όμως peak power, δεν αναφέρουν πουθενά το rated power, οπότε θα έλεγα οτι μάλλον είμαστε περίπου στα μισά. Παρόλα αυτά, το μοτέρ αυτό επιτρέπει στο πατίνι της ANGWATT να κινείται με τελική ταχύτητα που στην πράξη φτάνει τα 45km/h.
Η ταχύτητα αυτή αφορά την ευθεία και την κατηφόρα, αφού το CS1 είναι ψιλοαπογοήτευση στην ανηφόρα, εκεί που τα βρίσκει σκούρα, στο να πιάσει έστω και τα μισά απο την τελική του ταχύτητα, ακόμα και αν μιλάμε για κλήσεις που μόλις ξεπερνουν τις 10-12 μοίρες. Σε πιο απότομες ανηφόρες, πολλές φορές το CS1.. με άφησε, οπότε ναι. Δεν το λες και τέρας.
Βέβαια, δεν μπορείς να το πεις πρόβλημα, αφού ακόμα και έτσι, το ANGWATT CS1 πιάνει με άνεση στην ανηφόρα, ταχύτητες, που είναι ΠΑΝΩ απο το νόμιμο όριο κίνησης του, απλά το αναφέρω, γιατι με τα 1000W που διαφημίζει η Κινέζικη εταιρία, μπορεί να έχετε στο μυαλό σας, να ανεβαίνετε ανηφόρες σαν τα κατσίκια, κάτι που βέβαια δεν πρόκειται να συμβεί.
Αν θέλετε να σιγουρευτείτε οτι δε θα ξεφύγετε από το όριο των 25km/h που είναι υποχρεωτικό να τηρείτε για να κινείστε νόμιμα στο δρόμο, μπορείτε να το περιορίσετε ηλεκτρονικά από το μενού επιλογών.
Με.. επικίνδυνες ευκολίες.
Στο ίδιο μενού, σας προτείνω να μπείτε, για να απενεργοποιήσετε το Cruise Control, το οποίο είναι εξ’ορισμού ενεργοποιημένο, και τέρμα επικίνδυνο, αφού ενεργοποιείται χωρίς ειδοποίηση(οπτική ή ηχητική) και μάλιστα τις περισσότερες φορές αντι να κρατάει την ταχύτητα ,συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι να πιάσει τελική, που δεν είναι Cruise Control, αλλα έγκλημα.
Την ενέργεια για το μοτέρ και όλα τα γύρω γύρω, του προσφέρει μια μπαταρία 21.3Ah που είναι χωμένη μέσα στο πάτωμα του, και χρειάζεται 6.5 ωρίτσες για να φορτίσει πλήρως.
Αν τη γεμίσετε, μπορείτε σας προσφέρει εμβέλεια που αγγίζει και τα 30 χιλιόμετρα και κάτι ψιλά, πριν χρειαστείτε πάλι πρίζα, που είναι χαμηλό νούμερο, και σίγουρα αρκετά πιο χαμηλό απο τα 60-70 χιλιόμετρα που διαφημίζει η Angwatt, με την υποσημείωση βέβαια, οτι στις δικές μου δοκιμές, το πήγαινα συνέχεια τσίτα, και σε ότι ανηφόρες/κακοτοπιές βρήκα. Με βάση την εμπειρία μου πάντως, και η “κανονική” του εμβέλεια, δεν θα είναι πολύ μεγαλύτερη, οπότε σημειώστε το και αυτό.
Πλήρες απο εξοπλισμό
Πίσω στα θετικά, το ANGWATT CS1 έχει μια μεγάλη, έγχρωμη οθόνη ενδείξεων στο τιμόνι, πίσω απο την οποία κρύβεται και ένας NFC Reader, με τον οποίο μπορείτε να ξεκλειδώσετε το πατίνι, χρησιμοποιώντας NFC κάρτες που θα βρείτε στη συσκευασία.
Η διαδικασία του ξεκλειδώματος, είναι κομματάκι περίεργη, αφού πρέπει πρώτα να πατήσετε το power για να “ξυπνήσετε” το πατίνι, και στη συνέχεια, να περάσετε την κάρτα NFC για να ξεκλειδώσει το πατίνι. Δε βρήκα τρόπο να προσπεράσεις αυτό το κλείδωμα, οπότε είναι πολύ πιθανό αν χάσετε τις καρτούλες, να ξεμείνετε με ένα πατίνι που δεν πρόκεται να ξεκλειδώσει ποτέ ξανά, για αυτό, βγάλτε κανα αντίγραφο, ή περάστε το και στο κινητό.
Απο την άλλη το κλείδωμα είναι πολύ πιο απλό, αφού απλά ακουμπάτε την κάρτα στην οθόνη και το πατίνι κλειδώνει.
Για να καταλάβετε το πόσο λίγη προσοχή έχει δώσει η Angwatt σε απλά πράγματα, αν ακουμπήσετε το NFC στην οθόνη , οσο το πατίνι ειναι σε κίνηση, ΣΒΗΝΕΙ, και θα μου πείτε “ντάξει ρε Άγγελε, πόσες πιθανότητες να το ακουμπήσει την ώρα που το οδηγάς”, και θα έχετε δίκιο, το ζήτημα είναι όμως οτι υπάρχουν αβλεψίες ακόμα και σε τόσο απλά σημεία.
Στο τιμόνι θα βρείτε τα χειριστήρια για τον προβολέα μπροστά, τα φλας, και την ηλεκτρική κόρνα, η οποία είναι αρκετά δυνατή για πεζούς και για αυτοκίνητα, οπότε αν το χρησιμοποιείτε πολύ στην πόλη, το CS1 είναι μια καλή επιλογή, από πλευράς εξοπλισμού.
Οπότε, με λίγα λόγια…
Ήρθε η ώρα λοιπόν, να βγάλουμε συμπέρασμα, και δυστυχώς, αυτή τη φορα, δεν νομίζω πως θα είναι θετικό.
Το ANGWATT CS1 είναι ένα πατίνι που είναι καλά κατασκευασμένο, αλλα όχι καλά σχεδιασμένο, ενώ έχει πολλά θεματάκια ποιοτικού ελέγχου, αφού μοιάζει λίγο στο “πόδι”. Στην τελική, αυτό που έχει σημασία, είναι ότι οποιοδήποτε προϊόν να στοχεύει συγκεκριμένο κοινό, και στην περίπτωση του CS1, δεν μπορώ να πω οτι υπάρχει κοινό.
Αν είστε νέοι αναβάτες, το ANGWATT CS1 είναι πολύ ψηλό, ασταθές, και με δύσκολα φρένα, ενώ λειτουργίες που θα σας βοηθούσαν, όπως το Cruise Control, είναι μάλλον μεγαλύτερος κίνδυνος, παρά βοήθεια.
Αν είστε έμπειροι αναβάτες, το CS1, έχει την κατασκευή και το μπόι, για να σας πάει σε πολλά μονοπάτια, αλλα δεν έχει την ιπποδύναμη να το υποστηρίξει, ενώ σε ΚΑΘΕ περίπτωση, η εμβέλεια του είναι στην καλύτερη μέτρια.
Αυτό που σώζει το πατίνι της Angwatt, είναι οτι είναι εξαιρετικά προσιτό, μιας και συνήθως παίζει περίπου στα 550€, και το γεγονός οτι απο εξοπλισμό, δεν του λείπει τίποτα. Αρκεί αυτό; Εγώ νομίζω όχι. Απο την άλλη, εσείς πληρώνετε.
Θα το βρείτε με 553.3€ τελική τιμή με αποστολή απο την Ευρωπαική αποθήκη του Banggood!
Κουπόνι : LDMAGWCS1