ANGWATT F1 Review: ΑΥΤΟ ΜΑΛΙΣΤΑ.

1

Το πρώτο πατίνι της ANGWATT που είχα την τύχη να δοκιμάσω ήταν το ANGWATT CS1, και αν έχετε διαβάσει αυτό το review, νομίζω θα καταλάβατε οτι είχα αρκετά παράπονα, που είχαν να κάνουν κυρίως με τον ποιοτικό έλεγχο απο πλευράς της εταιρίας, και κάποιες πολύ συγκεκριμένες επιλογές, που όχι μόνο δεν έβγαζαν νόημα, αλλά αφαιρούσαν και πόντους σε ένα πατίνι που θα μπορούσε να έχει γίνει χιτ.

To ANGWATT F1 διορθώνει σε μεγάλο βαθμό όλα τα σημεία στα οποία είχα παράπονα και ο συνδυασμός τιμής/ απόδοσης παραμένει σε κορυφαία επίπεδα, οπότε μπορώ με άνεση να σας το προτείνω, κάτι που δυσκολεύουν να πω την αλήθεια, στην περίπτωση του CS1.

Το F1 έχει frame απο σίδερο και κράμα αλουμινίου, και βάρος 27 κιλά, που το καθιστούν αρκετά βαρύ για να είναι σταθερό στο δρόμο αλλά όχι ασήκωτο αν παραστεί ανάγκη να το σηκώσετε με τα χέρια, για μεταφορά, ή αποθήκευση.

Φυσικά είναι Foldable, μια επιλογή που είναι πάντα καλοδεχούμενη, αν και εδώ υπάρχει ένα θεματάκι, αφού δεν διπλώνει μόνο το τιμόνι, αλλα και ο μπροστά άξονας, που σημαίνει ότι όταν είναι διπλωμένο, το αυτό που ακουμπάει κάτω, είναι το πάτωμα. Σε παρόμοιες περιπτώσεις, στο σημείο επαφής του πατώματος με το οδόστρωμα, υπάρχει συνήθως ένα ροδάκι, που εδώ λείπει, οπότε αν το διπλώσετε, το να το σύρετε, γίνεται κομματι δύσκολο.

Απο την άλλη το σύστημα αναδίπλωσης είναι πολύ εύκολο στη χρήση, φαίνεται εξαιρετικά στιβαρό, και το τιμόνι “κλειδώνει” αυτόματα με ασφάλεια όταν διπλώσει, για να μη χρειάζεται κόλπα για να το ασφαλίσετε πάνω στο πάτωμα για τη μεταφορά.

Στην περίπτωση του ANGWATT F1 μπορείτε να ρυθμίσετε το ύψος του τιμονιού κατά 20 εκατοστά, κάτι που σας επιτρέπει να στο στήσετε ακριβώς εκεί που σας βολέψει, όποιο και αν είναι το ύψος σας. Η αλλαγή του ύψους γίνεται σε 3 προκαθορισμένα επίπεδα με ασφάλειες, και είναι σχετικά εύκολη διαδικασία.

Έχει πλατύ πάτωμα με “ατμοσφαιρικό φωτισμό” , το οποίο συνδέεται με τους δύο άξονες με διπλές υδραυλικές αναρτήσεις, τόσο μπροστά όσο και πίσω, για μεγαλύτερη άνεση. Σε αντίθεση με το CS1, το F1 έχει τυπικά πνευματικά ελαστικά 10″, φτιαγμένα για όλα τα οδοστρώματα, με το πάτωμα να είναι πολύ πιο κοντά στο έδαφος σε σχέση με το CS1, αλλα όχι φυσικά. “κοντά στο έδαφος”.

Υπάρχει ακόμα απόσταση από το δρόμο, που σας επιτρέπει να το πηγαίνετε ακόμα και σε διαδρομές που δεν είναι.. ίσωμα, αλλα ταυτόχρονα, το χαμηλότερο ύψος, προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια στον χρήστη, και πολύ, ΠΟΛΥ βελτιωμένη σταθερότητα στο πατίνι, οπότε δεν τρέμει το φιλοκάρδι σας σε κάθε στροφή, και κάθε φορά που πατάτε γκάζι.

H ANGWATT έχει προσθέσει δισκόφρενα στους δύο άξονες, τα οποία είναι μηχανικού τύπου και όχι υδραυλικά (με λίγα λόγια είναι με ντίζα) τα οποία είναι και πάλι μεγάλη αναβάθμιση σε σχέση με το CS1, αφού αυτά εδώ.. φρενάρουν.  Πάλι χρειάστηκε μια μικρή ρύθμιση απο πλευράς μου, αλλά και πάλι, ακόμα και στην κατάσταση που ηταν τα φρένα βγάζοντας το πατίνι απο το κουτί, ηταν πολύ καλύτερα. Γενικά τα φρένα του ANGWATT F1 είναι αξιόπιστα, και μπορείτε να βασιστείτε πάνω τους, αρκεί βέβαια να είστε άνθρωποι, γιατί το F1 μπορεί να πάει και γρήγορα. Πολύ γρήγορα.

Στον πίσω τροχό, θα βρείτε τοποθετημένο ένα μοτέρ 1000W, που αφορούν όμως peak power, δεν αναφέρουν πουθενά το rated power, αλλά σίγουρα είναι πιο ισχυρό απο το “μοτέρ 1000W” που είχε το Angwatt CS1, και αυτό ειναι εύκολα αντιληπτό στις ανηφόρες, εκεί που το F1 δε κολλάει πουθενά, εκτός από τις πιο απότομες, και μπορεί να σας κουβαλήσει σε πολλά διαφορετικά τερέν, σε ανηφόρες, κατηφόρες και ευθείες, και γενικά όπου έχετε σκοπό να πάτε, αρκεί να μην το παρακάνετε.

Στα χαρτιά η ταχύτητα του F1 μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 50km/h, ένα νούμερο που δεν αποκλείεται να δείτε και στο κοντέρ το οποίο ψιλοκλέβει βέβαια, αφού με βάση το GPS, στα 48km/h του κοντέρ ήταν 42km/h, αλλά μικρό το κακό. Το γεγονός είναι οτι το F1 μπορεί να είναι πολύ γρήγορο, αν χρειαστεί, και αν φυσικά δεν το βάλετε στο δρόμο, εκεί που θέλετε δε θέλετε πρέπει να σεβαστείτε το όριο των 25km/h.

Αν θέλετε να σιγουρευτείτε ότι δε θα ξεφύγετε από το όριο των 25km/h που είναι υποχρεωτικό να τηρείτε για να κινείστε νόμιμα στο δρόμο, μπορείτε να το περιορίσετε ηλεκτρονικά από το μενού επιλογών. Από εκεί μπορείτε να ρυθμίσετε ακόμα μερικά πράγματα, όπως τη λειτουργία του kickstart, για να χρειάζεται μια μικρή ώθηση από εσάς, για να ξεκινήσει να σπρώχνει ο ηλεκτροκινητήρας, και την ενεργοποίηση του Cruise Control.

Όπως και στο CS1, σας προτείνω να  απενεργοποιήσετε το Cruise Control, αφου και εδώ, δεν φαίνεται να υπάρχει μια λογική με την οποία ενεργοποιείται, ενώ και πάλι, αντί να κρατάει σταθερή την ταχύτητα, όταν ενεργοποιηθεί, απλά επιταχύνει μέχρι να  πιάσει τελική ταχύτητα.

Την ενέργεια για το μοτέρ και όλα τα γύρω γύρω, του προσφέρει μια μπαταρία  18.2Ah που είναι χωμένη μέσα στο πάτωμα του, και χρειάζεται 8 ωρίτσες για να φορτίσει πλήρως.

Αν τη γεμίσετε, μπορείτε να περιμένετε εμβέλεια που αγγίζει περίπου τα 40 χιλιόμετρα πριν χρειαστείτε πάλι πρίζα, που δεν είναι τα 60km που διαφημίζει η ANGWATT, αλλα είναι καλό νουμεράκι για το μέγεθος και τις επιδόσεις του F1.

Το ANGWATT F1 έχει μια μεγάλη, έγχρωμη οθόνη ενδείξεων στο τιμόνι, πίσω απο την οποία κρύβεται και ένας NFC Reader, με τον οποίο μπορείτε να ξεκλειδώσετε το πατίνι, χρησιμοποιώντας NFC κάρτες που θα βρείτε στη συσκευασία. Η δυνατότητα να ακουμπήσετε την κάρτα στην οθόνη, και να απενεργοποιήσετε το πατίνι ενώ πάτε με 40 χιλιόμετρα την ώρα, είναι ακόμα εδώ, κάτι που δε λες και πολύ πιθανό, αλλά συνεχίζει να με ξεπερνάει η αβλεψία της ANGWATT σε αυτό το κομμάτι.

Η οθόνη ενδείξεων είναι φανταστική το βράδυ, και .. οκ την ημέρα, αφού πολλές φορές θα δυσκολευτείτε να δείτε τι γράφει αν είστε σε ντάλα ήλιο. Στο 90% των περιπτώσεων πάντως, είναι μια χαρά.

Στο τιμόνι θα βρείτε τα χειριστήρια για τον προβολέα μπροστά, τα φλας, και την ηλεκτρική κόρνα, όπως και τα δύο ξεχωριστά φρένα, μπροστά και πίσω.  Τα δυνατά φώτα, τα πολύ χρήσιμα φλας, και τα ατμοσφαιρικά LED στο πλάι του πατινιού, το κάνουν ιδανικό για να το χρησιμοποιείτε ακόμα και το βράδυ. Αρκετά βολικό το γεγονός ότι τα φλας έχουν και ηχητική ειδοποίηση όσο είναι σε λειτουργία, οπότε δύσκολα θα τα ξεχάσετε ανοιχτά.

Το ANGWATT F1 είναι ένα πολύ καλό πατίνι, με μπόλικη δύναμη, πολλές ευκολίες, και καταπληκτική νομίζω τιμή, αφού θα το βρείτε με 454.2€ τελική τιμή από Ευρώπη.

Σε αντίθεση με το CS1, η τιμή αυτή δεν είναι το σημείο που στηρίζομαι για να σας το προτείνω, αφού το F1 είναι εξαιρετικό πατίνι για τα λεφτά που ζητάει, και γενικά αν ψάχνετε ένα έμπιστο πατινάκι, με λίγη παραπάνω δύναμη, νομίζω πως αξίζει σίγουρα μια ματιά. Ίσως και δύο.

Κουπόνι : AGWF1NEW25

Τελευταία ανανέωση:30/03/2025 17:36
-
Ειδοποιηθείτε για χαμηλότερη τιμή!
Πρόσθεσε μια ειδοποίηση για ANGWATT F1 NEW Electric Scooter 48V 18.2Ah 1000W - €454,20

Aggelos Pap
Angroid.gr
Logo