H Google ετοιμάζει Chatbot που μπορεί να “διαβάζει την ατμόσφαιρα” και να απαντάει κατάλληλα.
Η μεγάλη μόδα τελευταία, ειδικά σε εφαρμογές υποστήριξης είναι τα Chatbots που υποτίθεται οτι σας βοηθούν να βγάλετε πιο εύκολα άκρη, αλλα μεταξύ μας τώρα, απλά δεν.
Αυτό προσπαθεί να το αλλάξει η Google, αφού το Brain Research Team της γνωστής εταιρίας, ετοιμάζει τη Meena, ένα Chatbox, βασισμένο σε νευρωνικό δίκτυο, που μπορεί να αντιληφθεί το γενικότερο πλαίσιο της συζήτησης, και να απαντήσει κατάλληλη, φέρνοντας περισσότερο σε έναν ανθρώπινο συνομιλητή, παρά σε Chatbot.
Το κύριο μέλημα της Meena, είναι να καταλάβει απο τα συμφραζόμενα το τι ακριβώς συμβαίνει στη συζήτηση , για να απαντήσει αναλόγως, αποφεύγοντας αυτοματοποιημένες ξερές απαντήσεις.
Η εκπαίδευση της, έχει γίνει μέσω ενός αρχείο συζητήσεων με δεδομένα 341GB , δηλαδή 8,5 φορές μεγαλύτερο απο τα υπάρχοντα μοντέλα τελευταίας γενιάς.
Μάλιστα, σε μια προσπάθεια να κατηγοριοποιήσει την προσπάθεια της, η Google, σχεδίασε ένα Benchmark για Chatbots με όνομα Sensibleness and Specificity Average (SSA), που τα βαθμολογεί με βάση τη δυνατότητα να δώσουν πλούσιες και σχετικές απαντήσεις σε ερωτήματα, αποφεύγοντας τις γενικότητες.
Σε αυτό το Benchmark που δημιούργησε η Google, το Chatbot της Google βρίσκεται στην πρώτη θέση (ω τι έκπληξη) με την απόσταση απο την ανθρώπινη συνομιλία να έχει μικρύνει αρκετά.
Για την ώρα δεν υπάρχει τρόπος να δοκιμάσετε το νέο Superintelligent Chatbot της Google, μπορείτε ομως, να ρίξετε ένα Test drive, στο αμέσως πιο έξυπνο, την Mitsuku , για να έχετε και ενα δείγμα, για το πόσο πιο έξυπνη θα είναι η Meena.